Uncategorised
Zarząd Związku OMZPEA informuje, że w dniu 14 lutego 2014 r. z naszej inicjatywy w Kancelarii Prezesa Rady Ministrów w Warszawie odbyło się spotkanie z przedstawicielami Szefa służby Cywilnej, Departamentu Służby Cywilnej, Departamentu Prawnego KPRM, Przedstawicielami Wyższej Komisji Dyscyplinarnej przy KPRM z udziałem Dyrektora Departamentu Administracji Podatkowej Ministerstwa Finansów.
W spotkaniu ze strony OMZZPEA uczestniczył cały skład Zarządu oraz Przewodniczący Komisji Rewizyjnej.
Więcej na temat spotkania poniżej po zalogowaniu.
Masz konflikt z pracodawcą?
Zarzuca Ci niekompetencję, nieuczciwość lub grozi zwolnieniem
Chcesz dowiedzieć się jak pokonać stres w pracy?
Skorzystaj z darmowego doradztwa psychologicznego
w ramach projektu Centrum Szkoleń i Konsultacji
współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach EFS.
Najbliższe dyżury telefoniczne i mailowe psychologa odbędą się:
- 3 luty w godz. od 9.00 do 12.00
- 7 luty w godz. od 9.00 do 12.00
- 11 luty w godz. od 9.00 do 12.00
- 14 luty w godz. od 13.30 do 14.30
- 17 luty w godz. od 9.00 do 12.00
- 21 luty w godz. od 9.00 do 12.00
- 24 luty w godz. od 9.00 do 12.00
- 26 luty w godz. od 9.00 - 12.00
Porad udzielać będzie Pani Sylwia Winiarek:, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., tel. 690 699 329
Szanowni Państwo,
Informujemy, że na portalu CSiK czaty z ekspertem Anną Grabowską odbędą się w dniach:
- 4 lutego br., w godzinach 10:00 – 12:00 na temat "Czy związki, w tym FZZ, powinny wznowić prace w WKDS-ach, a jeżeli tak/nie to dlaczego?";
- 10 lutego br., w godzinach 10.00 - 12.00 na temat "Czy informowanie instytucji europejskich o problemach polskiego dialogu może być skuteczne?"
Serdecznie zachęcamy do czynnego udziału w czatach!
Szanowni Państwo,
Informujemy, że najbliższe dyżury prawne, których udzielał będzie Pan Przemysław Dzido odbędą się:
4 lutego w godz. 10 - 15;
6 lutego w godz. 9 - 14;
10 lutego w godz. 10 - 14;
13 lutego w godz. 9 - 14;
20 lutego w godz. 10 - 13.
Kontakt: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., tel. 608585180
Prawnik chętnie odpowie na wszelkie Państwa pytania.
Koleżanki i koledzy ze względu na to, że rozpoczął się okres rozliczeniowy zwracam się do Was o pomoc dla mojej córki, która w grudniu ubiegłego roku miała amputowaną nogę, ze względu na nowotwór złośliwy sarcoma sinowale zwany mięsakiem. Córka w dalszym ciągu wymaga intensywnej opieki medycznej, rehabilitacji,zakupu leków oraz drogiego sprzętu by usprawnić jej i przybliżyć do normalnego życia. Stąd zwracam się do Was z apelem o pomoc odprowadzając 1 % podatku na Fundację Złotowianka KRS-0000308316 z dopiskiem Iwona Sokołowska S/51
Dziękuję za dotyczczasowe wsparcie Eugeniusz Matusiak
Więcej na ten temat:
http://www.egzekucja.home.pl/files/sarcoma_iwona_sokolowska-list.pdf
http://www.egzekucja.org.pl/forum.html?view=topic&catid=6&id=7920#8098
Zadania Szefa Służby Cywilnej do czasu obsadzenia tego stanowiska wykonuje Dagmir Długosz - Dyrektor Departamentu Służby Cywilnej w Kancelarii Prezesa Rady Ministrów – jako osoba zastępująca Szefa Służby Cywilnej, wyznaczona na podstawie art. 10 ust. 5 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej (Dz. U. Nr 227, poz. 1505, z późn. zm.).
Zgodnie z ust.6 ww. artykułu „Osoba zastępująca Szefa Służby Cywilnej wykonuje zadania Szefa Służby Cywilnej podczas jego nieobecności oraz w razie nieobsadzenia stanowiska Szefa Służby Cywilnej – do czasu jego obsadzenia”.
Protokół ze spotkania 26 listopada 2013 r. z przedstawicielami związków zawodowych zrzeszających pracowników jednostek administracji podatkowej w sprawie planowanych zmian organizacyjnych w izbach i urzędach skarbowych.
Dane kierownictwa
Janusz Janowski - upoważniony do podejmowania czynności zapewniających prawidłowe działanie Departamentu
Zastępca Dyrektora: Marzena Machowska - Kubik
Zastępca Dyrektora: Jarosław Wyszyński
Zastępca Dyrektora: Małgorzata Szafoni
Zastępca Dyrektora: Grzegorz Mróz
Dane kontaktowe Tel: 48226945700, 48226945220,Fax: 48226943719,e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Opis komórki
Departament sprawuje nadzór nad organizacją i funkcjonowaniem izb i urzędów skarbowych. Wykonuje zadania związane z nadzorem nad egzekucją administracyjną, informacją podatkową oraz współpracą międzynarodową w zakresie dochodzenia należności pieniężnych i wymiany informacji podatkowych. Zarządza projektami w ramach programu e-Podatki. Nadzoruje Krajową Ewidencję Podatników i prace Krajowej Informacji Podatkowej. Opracowuje Krajowy Plan Dyscypliny Podatkowej. Wydaje Biuletyn Skarbowy Ministerstwa Finansów. Nadzoruje i monitoruje wdrażanie systemu zarządzania jakością w izbach i urzędach skarbowych. Prowadzi Centralny Rejestr Zastawów Skarbowych.
Szanowni Państwo,
Informujemy, że najbliższe porady prawne, których udzielał będzie Pan Marek Szczechowski, odbędą się:
- 9 stycznia w godz. od 8.00 do 10.30;
- 14 stycznia w godz. od 8.00 do 10.30;
Kontakt do prawnika: e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., tel. 516 873 883
31 grudnia 2013r. Prezes Rady Ministrów Donald Tusk powołał na stanowisko podsekretarza stanu w Ministerstwie Finansów panią Agnieszkę Królikowską, a odwołał z funkcji podsekretarza stanu, Generalnego Inspektora Kontroli Skarbowej, Generalnego Inspektora Informacji Finansowej oraz Pełnomocnika Rządu do Spraw Zwalczania Nieprawidłowości Finansowych na Szkodę Rzeczypospolitej Polskiej lub Unii Europejskiej pana Andrzeja Parafianowicza.
Jacek Kapica wiceminister finansów, szef Służby Celnej i Administracji Podatkowej
Jak wyobraża pan sobie administrację podatkową powiedzmy za lat 15?
Po raz dziesiąty Dziennik Gazeta Prawna wyłonił najlepsze urzędy skarbowe spośród wszystkich 400 działających w Polsce. Ocenialiśmy skuteczność i efektywność. Podsumowaliśmy też wyniki z całej dekady. W zestawieniu generalnym zwyciężyły:
US w Wołowie w kategorii małych,
US w Kłodzku w kategorii średnich,
US Wrocław-Śródmieście w kategorii dużych,
III Mazowiecki US w Radomiu w kategorii wyspecjalizowanych.
Najlepszą izbą skarbową w klasyfikacji generalnej została IS z Białegostoku.
W rankingu dziesięciolecia zwyciężyły I US w Krasnymstawie i II Wielkopolski US w Kaliszu.