Strona główna

 

Ogólnopolski Międzyzakładowy Związek Zawodowy Pracowników Egzekucji Administracyjnej w Warszawie 
 z siedzibą w Wałczu
 ul.Bracka 8, 78-600 Wałcz
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., tel. 664 171 992, e-PUAP: /OMZZPEA_Walcz/omzzpea

 

 

Uncategorised

Biuro Dyrektora Generalnego uprzejmie informuje, że z upływem dnia 22 lutego 2016 r. zakończyli pracę na wyższych stanowiskach w służbie cywilnej:

  1. Monika Studzińska - dyrektor Departamentu Prawnego;
  2. Michał Lutnicki - zastępca dyrektora Departamentu Prawnego;
  3. Izabella Laskowska - dyrektor Biura Edukacji Finansowej;
  4. Kaja Zalewska-Dufour - zastępca dyrektora Biura Edukacji Finansowej;
  5. Jarosław Wyszyński - zastępca dyrektora Departamentu Administracji Podatkowej;
  6. Mirosława Boratyńska - zastępca dyrektora Departamentu Administracji Podatkowej;
  7. Wojciech Bronicki - dyrektor Departamentu Podatku Akcyzowego;
  8. Edyta Białas-Giejbatow - zastępca dyrektora Departamentu Podatku Akcyzowego;
  9. Dariusz Gołaszewski - zastępca dyrektora Departamentu Wywiadu Skarbowego;
  10. Anna Stryjewska-Gamrot - zastępca dyrektora Departamentu Wywiadu Skarbowego;
  11. Wojciech Kiliński - zastępca dyrektora Departamentu Wywiadu Skarbowego;
  12. Barbara Markiton - zastępca dyrektora Departamentu Finasowania Sfery Budżetowej;
  13. Elwira Patsiotos - dyrektor Departamentu Informacji Finansowej;
  14. Artur Kołaczek - zastępca dyrektora Departamentu Informacji Finansowej;
  15. Dorota Dziewit-Strycharz - zastępca dyrektora Departamentu Informacji Finansowej;
  16. Justyna Przekopiak - dyrektor Departamentu Podatków Lokalnych;
  17. Monika Derejko-Kotowska - zastępca dyrektora Departamentu Podatków Lokalnych;
  18. Mariusz Gruszka - dyrektor Departamentu Regulacji Rynku Gier;
  19. Beata Skuzińska - zastępca dyrektora Departamentu Regulacji Rynku i Gier;
  20. Barbara Brodowska-Mączka - zastępca dyrektora Departamentu Finansowania Sfery Gospodarczej;
  21. Marianna Borowska - zastępca dyrektora Finansów Samorządu Terytorialnego;
  22. Maciej Puto - dyrektor Departamentu Informatyzacji Usług Publicznych;
  23. Paweł Oracz - dyrektor Departamentu Strategii Systemu Informacyjnego;
  24. Piotr Król - zastępca dyrektora Departamentu Strategii Systemu Informacyjnego;
  25. Justyn Łojko - zastępca dyrektora Departamentu Strategii Systemu Informacyjnego;
  26. Maciej Jankowski - zastępca dyrektora Departamentu Informatyzacji Usług Publicznych;
  27. Robert Kietliński - zastępca dyrektora Departamentu Informatyzacji Usług Publicznych;
  28. Jan Misiórski - zastępca dyrektora Departamentu Długu Publicznego;
  29. Sławomir Groch - zastępca dyrektora Departamentu Kontroli Skarbowej;
  30. Jacek Skonieczny - dyrektor Departamentu Kontroli Skarbowej;
    Beata Kowalewska - zastępca Dyrektora Departamentu Ochrony Interesów Finansowych Unii Europejskiej;
  31. Ryszard Kogut - zastępca dyrektora Departamentu Ochrony Interesów Finansowych Unii Europejskiej;
  32. Cezary Kry siak - dyrektor Departamentu Polityki Podatkowej;
  33. Włodzimierz Gurba - zastępca dyrektora Departamentu Polityki Podatkowej;
  34. Mariusz Każuch - zastępca dyrektora Departamentu Polityki Podatkowej;
  35. Maria Kalinowska - zastępca Dyrektora Departamentu Podatków Dochodowych;
    Grażyna Kozłowska-Plewa - zastępca Dyrektora Departamentu Wspierania Polityk Gospodarczych;
    Agnieszka Giebel - dyrektor Biura Audytu i Kontroli Wewnętrznej;
    Katarzyna Krawczuk - zastępca dyrektora Biura Audytu i Kontroli Wewnętrznej;
    Katarzyna Dobrzyńska - zastępca dyrektora Biura Ministra;
    Agnieszka Marczyńska - zastępca dyrektora Biura Dyrektora Generalnego;
    Dawid Pachucki - zastępca dyrektora Departamentu Polityki Makroekonomicznej;
    Piotr Piłat - dyrektor Departamentu Rozwoju Rynku Finansowego;
    Patryk Łoszewski - dyrektor Departamentu Unii Europejskiej;
    Robert Krzyśków - zastępca dyrektora Departamentu Unii Europejskiej;
    Krzysztof Sajdak - zastępca dyrektora Departamentu Unii Europejskiej;
    Tomasz Skurzewski - zastępca dyrektora Departamentu Zagranicznego;
    Elżbieta Fiszer - zastępca dyrektora Departamentu Zagranicznego;
    Róża Kosałka - zastępca dyrektora Departamentu Finansów i Księgowości;
  36. Bogdan Klimaszewski - zastępca dyrektora Departamentu Długu Publicznego.

Ponadto. Biuro Dyrektora Generalnego uprzejmie informuje, że z upływem dnia 21 lutego 2016 r. pani Wiesława Drożdż - zastępca dyrektora Biura Ministra zakończyła pracę na wyższym stanowisku w służbie cywilnej w Ministerstwie Finansów.

Aneta Ben Cheikh Zastępca Dyrektora Biura Dyrektora Generalnego

W dniach 17 do 19 luty 2016 r. delegacja OMZZPEA przeprowadziła cykl spotkań z przedstawicielami Kierownictwa Ministerstwa Finansów. Przygotowywany jest w tej sprawie komunikat.

Eugeniusz Matusiak -Przewodniczący

Szanowni Państwo,
Biuro Dyrektora Generalnego uprzejmie informuje o zmianach w kierownictwie Departamentu Administracji Podatkowej Ministerstwa Finansów:
- z upływem dnia 9 lutego 2016 r. Pani Teresa Warszawska – radca ministra w Departamencie Administracji Podatkowej zaprzestała kierowania pracami Departamentu Administracji Podatkowej,
 -  z dniem 10 lutego 2016 r. Pan Tomasz Strąk został powołany na stanowisko dyrektora Departamentu Administracji Podatkowej.Dyrektor: Tomasz Strąk
Zastępca Dyrektora: Hanna Mazurkiewicz
Zastępca Dyrektora: Grzegorz Mróz

Z wielką radością i satysfakcją informujemy, że został w dniu dzisiejszym tj. 12-02-2016 r. odwołany ze stanowiska p.o. Naczelnika Urzędu Skarbowego w Wałczu Roman Gieremek. Odwołanie tak długo oczekiwane przez pracowników tego urzędu.
Teraz Koleżanki i Koledzy życzę Wam nawiązania dobrej współpracy z nową Panią Naczelnik.
Oddzielić przeszłość grubą kreską i nie wracać do tej gehenny. Wspólnie z Panią Naczelnik musimy podjąć wolę współpracy i realizacji zadań postawionych przed nami.
Dziękujemy Panu Dyrektorowi Izby Skarbowej w Szczecinie i Ministrowi Finansów za bardzo dobrą decyzję.
Zakasujemy rękawy.

NOMINACJA DOROTY GARDIAS NA CZŁONKA RADY DIALOGU SPOŁECZNEGO Drukuj Email
(1 głos, średnia ocena 1.00 na 5)

Warszawa, dnia 4 lutego 2016 r.

MINISTERSTWO FINANSÓW
PODSEKRETARZ STANU
SZEF SŁUŻBY CELNEJ
Marian Banaś

AP2.0723.5 .2016

Panie/ Panowie Przewodniczący/Prezesi wg rozdzielnika
Zapraszam Państwa na spotkanie z przedstawicielami Ministerstwa Finansów, które odbędzie się w dniu 18 lutego 2016 r. od godz. 15.00 do godz. 16.30 w sali 4440A w gmachu Ministerstwa Finansów, w Warszawie przy ul. Świętokrzyskiej 12. Spotkanie będzie poświęcone omówieniu spraw związanych z funkcjonowaniem Administracji Podatkowej i Służby Celnej.
Ze względów organizacyjnych uprzejmie proszę o potwierdzenie do dnia 8 lutego 2016 r. uczestnictwa Pani/Pana w spotkaniu i podanie nazwiska osoby towarzyszącej oraz przekazanie informacji odnośnie środka transportu (marka, nr rejestracyjny) celem zapewnienia miejsca parkingowego. Powyższe informacje proszę przesłać w wersji elektronicznej na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Otrzymują:

Nowe rozporządzenie stanowiskowo-płacowe

01.02.2016

29 stycznia 2016 r. Prezes Rady Ministrów Beata Szydło podpisała tzw. rozporządzenie stanowiskowo-płacowe, dotyczące wynagrodzenia osób zatrudnionych w służbie cywilnej.

FZZ W POLSKIM RADIU O PREZYDENCKIM PROJEKCIE W SPRAWIE WIEKU EMERYTALNEGO PDF Drukuj Email
Czwartek, 03 Grudzień 2015 08:03


 

Prezydencki projekt w sprawie obniżenia wieku emerytalnego oraz reforma systemu ubezpieczeń społecznych były tematami rozmowy, która 2 grudnia 2015 r. odbyła się na antenie Polskiego Radia 24. Anna Grabowska, doradca ds. społeczno-prawnych Forum Związków Zawodowych mówiła o poparciu Forum dla obniżenia wieku emerytalnego przy jednoczesnej potrzebie powiązania tej zmiany z reformą rynku pracy.

Za 30 dni wśród urzędników państwowych zaczną się czystki. Pracę może stracić nawet 1,5 tys. ludzi. Chodzi o korpus służby
cywilnej, czyli wyższych urzędników państwowych. To skutek przyjętej przez Sejm nowelizacji ustawy o służbie cywilnej. PiS chce w ten sposób przejąć kontrolę nad najważniejszymi urzędami w państwie.

Tony sprawozdań

Na czele listy zażaleń znalazło się nadmierne obciążenie pracowników obowiązkiem przygotowywania różnego rodzaju sprawozdań. Część takich dokumentów jest wprawdzie przygotowywana cyklicznie, ale inne są robione ad hoc.

Reforma administracji podatkowej od lipca 2016 r.

Większość zmian w strukturze i funkcjonowaniu administracji podatkowej nie weszło w życie, jak pierwotnie było to planowane, 1 stycznia 2016 r. Wdrożenie reformy zostało przesunięte na 1 lipca 2016 r. To rezultat uchwalonej pod koniec ubiegłego roku ustawy o zmianie ustawy o administracji podatkowej orazustawy o zmianie ustawy - Ordynacja podatkowa oraz niektórych innych ustaw(Dz. U. z 2015 r. poz. 2184).