Pismo Ministra do organizacji
Już teraz wiadomo, że odciśnie ona ogromne piętno na sytuacji ekonomicznej i gospodarczej w naszym kraju. Dlatego też tak istotne jest, aby polskie społeczeństwo zrozumiało wagę i znaczenie własnych, podejmowanych codziennie decyzji zakupowych dla funkcjonowania gospodarki i wspierania krajowego rolnictwa. Wybieranie polskich produktów żywnościowych to wsparcie dla polskich rolników i przedsiębiorców, to praca dla nas i dla bliskich, to przychody i zyski firm działających w Polsce oraz podatki wspierające lokalne budżety. Mając na uwadze prowadzone obecnie przez resort rolnictwa działania informacyjno-edukacyjne związane z kształtowaniem postawy patriotyzmu konsumenckiego, a także troskę o nasz kraj i naszą gospodarkę, zwracam się do Państwa z prośbą o zaangażowanie się w prowadzoną kampanię. Najlepszą formą wsparcia będzie wzmocnienie tego newralgicznego przekazu poprzez komunikowanie go w Państwa mediach społecznościowych, na stronach internetowych oraz w każdy możliwy i dostępny na tę chwilę sposób, docierając do jak najszerszego grona odbiorców. Komunikujmy wspólnie i jednym głosem naszym rodakom, że „Twój wybór ma znaczenieV\ Wspólnie edukujmy społeczeństwo w zakresie konsekwencji dla gospodarki podejmowanych decyzji zakupowych. Z punktu widzenia przyszłości polskiego rolnictwa oraz gospodarki to priorytet i nasz wspólny cel i społeczny obowiązek. Niezwykle ważne jest komunikowanie ogromnej wagi naszych codziennych patriotycznych postaw konsumenckich i solidarność wszystkich Polaków w obliczu tak niezwykle trudnej sytuacji.
Z poważaniem,
Z poważaniem,
Komentarze
Kanał RSS z komentarzami do tego postu.