Jak zwiększyć ściągalność zobowiązań podatkowych przez poborców skarbowych i inspektorów pracujących w Urzędach Skarbowych oraz pracowników działów egzekucyjnych Urzędów Miast?
Jak zwiększyć ściągalność zobowiązań podatkowych przez poborców skarbowych i inspektorów pracujących w Urzędach Skarbowych oraz pracowników działów egzekucyjnych Urzędów Miast?
Termin szkolenia : 11.07 - 14.07.2010r
Dni szkoleniowe: 4 dni
Miejsce szkolenia : "Vis", ul Królewska 5, Jastrzebia Góra
Cena szkolenia za jedną osobę: 1879,00 zł
Mgr Dagmara Kuś – absolwentka Uniwersytetu Śląskiego, trener prowadzący zajęcia w Instytucie Postępowania Twórczego w Wyższej Szkole Humanistyczno- Ekonomicznej w Łodzi . Jako licencjonowany trener po ukończeniu Wyższej Szkoły Biznesu w Dąbrowie Górniczej i Akademii Trenerów Grupowych jest teoretycznie i praktycznie przygotowana do prowadzenia warsztatów.
Uczestnicy szkolenia nabędą wiedzę i umiejętności potrzebne do:
1. Odzyskania należności jak najszybciej i najskuteczniej , jak najmniejszym kosztem przy zachowaniu dobrych relacji z dłużnikiem
2. Dobrego przygotowania się do rozmowy z dłużnikiem;
3. Panowania nad emocjami w sytuacji kontaktu bezpośredniego lub telefonicznego z dłużnikiem
4. Opracowania skutecznej strategii odzyskiwania należności
5. Skutecznego odpowiadania na typowe wymówki i zagrywki dłużników w ramach tak zwanych „gier windykacyjnych".
Program szkolenia:
„Postawa wiedza i umiejętności pracownika działu egzekucyjnego urzędu skarbowego"
- Świadomość swoich relacji z innymi ludźmi a szczególnie z dłużnikami i współpracownikami urzędu skarbowego
- Świadomość siebie jako pracownika działu egzekucyjnego – pogłębianie wiedzy o sobie samym
- Rozpoznawanie różnych typów osobowości dłużnika i dostosowanie się do nich
- Rodzaje sposobów komunikacji z dłużnikiem i współpracownikami urzędu skarbowego
- Przełamywanie barier komunikacyjnych
- Kształtowanie i rozwijanie się postaw zorientowanych na dłużnika i współpracowników urzędu skarbowego
- Świadomość emocji własnych
- Poznanie zasad dobrego wychowania i norm obyczajowych
- Kształtowanie wizerunku pracownika urzędu skarbowego
- Zasady skutecznej obsługi dłużnika jako klienta, analiza i zaspakajanie potrzeb
- Radzenie sobie z trudnymi sytuacjami w kontakcie z dłużnikami oraz radzenie sobie zastrzeżenia dłużnika jako gierkami windykacyjnymi
- Zachowania asertywne i ich podłoże
- Typy zachowań asertywnych
- Modelowanie zachowań asertywnych
- Jak sobie radzić z krytyką dłużników jako klientów, współpracowników oraz przełożonych i w jaki sposób krytykować
- Rodzaje konfliktów i sposoby zachowania się w sytuacji konfliktowej
- Sposoby na rozwiązywanie sytuacji konfliktowych
- Sposoby radzenia sobie ze stresem pracownika działu egzekucyjnego urzędu skarbowego
Przesłanie formularza zgłoszeniowego jest równoznaczne z zaakceptowaniem regulaminu umieszczonego na stronie www.isp.edu.pl
--
Sara Radzymińska
Instytut Szkoleń Profesjonalnych
ul. Wałowa 17/ 209
80-858 Gdańsk
tel. 058 302 68 99
www.isp.edu.pl
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.